چاپ بر روي چوب يک هنر امروزي و مباحث فني در اين نوع چاپ

 

چاپ روي چوب

چاپ چوب فرصتي براي تهيه هداياي متفاوت

خدمات چاپ روي چوب فرصتي ارزنده را در اختيار هنرمندان ، صاحبان گاه هاي آنلاين ، ارائه دهندگان هداياي تبليغاتي و ساير متخصصان در زمينه گرافيک هاي سفارشي فراهم آورده است تا با افزودن پيام ها ، آرم هاي شرکت و ساير تصاوير بر روي اشياء چوبي درآمد زيادي کسب کنند.

کاربردهاي چاپ روي چوب

چاپ چوب براي ثابت نگه داشتن و ماندگاري طرح‌ها و تصاوير چاپ شده ‏روي انواع کاغذ و همچنين نمايش تصاوير و طرح ها بر روي سطوح و ديوارها به کار مي ‌رود. تصاوير چاپ روي چوب مي تواند خدماتي از قبيل عکاسي‌ها، آتليه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌هاي تبليغاتي و کليه اماکني که در آنها زيبايي بصري و کاربرد ‏تبليغي طرح و عکس چاپي اهميت دارد، استفاده مي‌شود.

تکنولوژي چاپ فلت بد با تکنيک يووي در چاپ روي چوب

تکنولوژي چاپ فلت بد با تکنيک يووي توانايي اجراي بهترين چاپ روي چوب را بر عهده دارد و تنها با ارائه طرح مد نظر به پرينتر، چاپ روي چوب و ام دي اف فراهم مي شود. همچنين توسط پرينترهاي مسطح فلت بد و يووي اين امکان را به کاربران مي دهد تا طرح هايي با الگوهاي پيچيده و متون برجسته را با پوشش مات و براق ايجاد کنند.

وضعيت قيمت چاپ روي چوب

قيمت بسيار مناسب، کيفيت بالا، سبک بودن و سادگي چاپ روي چوب سبب شده است استفاده از اين سبک به يکي از متداول‌ترين روش‌ها در زمينه چاپ ديجيتال تبديل شود.

ويژگي مثبت چاپ مستقيم روي چوب

تبديل سريع و آسان طرح هاي اوليه به محصول نهايي از ديگر ويژگي هاي مثبت چاپ مستقيم روي چوب مي باشد. بدين ترتيب اين امکان را در اختيار افراد گذاشته شده تا با شخصي سازي و توليد طرح هاي متنوع، محصولاتي مختص به خود داشته باشند.

عمليات چاپ بر روي چوب و ماندگاري اين نوع چاپ

جوهر توسط دستگاه فلت بد يووي به بافت چوب منتقل مي شود و به هيچ عنوان پاک نخواهد شد، حتي با آسودگي خاطر مي توانيد با دستمال خيس و يا نمدار سطح چاپ شده را پاک نماييد. ثبات رنگ و جوهر چاپ شده روي چوب و MDF حتي در هنگام چاپ چند لايه هم حفظ مي‌شود.

کاربردهاي ديگر چاپ روي چوب

از ديگر کاربردهاي چاپ روي چوب مي توان به :

  • ديوارپوش ها
  • قاب عکس شاسي
  • ماکت سازي
  • سرويس خواب
  • دکوراسيون و کليه مصنوعات چوبي اشاره کرد.

محدوديت هاي چاپ روي چوب

در روش چاپ روي چوب هيچ محدوديتي در نوع رنگ هاي درخواستي براي چاپ وجود نخواهد داشت به استثناي رنگ سفيد، چرا که جوهر االونت رنگ سفيد ندارد.

ادامه مطلب : چاپ روي چوب

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

 


خوشبختی6 يووي ,تصاوير ,ديگر ,جوهر ,مستقيم ,آنلاين ,براي دريافت ,سفارش آنلاين ,تکنيک يووي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشپزی مخترعان رحمان و پیمان حسنی زاده معرفی کالا فروشگاهی repairapplaince کوک فایل پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آموزش استخراج دوج کوین