فصل چهارم برنامه «کودک شو» از 18 اسفندماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.



فصل چهارم برنامه تلویزیونی «کودک شو» از 18 اسفندماه و مقارن با میلاد حضرت علی (ع) روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

از آن جایی که این برنامه با هدف تعامل بین خانواده‌ها و فرزندانشان شکل گرفته است، در همین راستا بخشی طراحی شده، تا زمینه این ارتباط بیش از پیش فراهم شود. در این بخش هر خانواده با عروسک هایی که در اختیارشان قرار می گیرد، نمایشی را برای فرزند خود و دیگر حاضران اجرا می کنند. اجرایی که با قصه گویی، صداپیشگی و اغلب هنرهای لازم برای یک نمایش عروسکی همراه است؛ پس از آن هم خانواده برنده توسط تماشاچیان حاضر انتخاب می‌شود. 

در این بخش قصه ها و داستان های گوناگونی توسط اتاق فکر برنامه در نظر گرفته شده است، که با تبادل نظر با خانواده ها به آن شکل داده می شود و هر گروه متناسب با نوع  اجرایی که ارائه می دهد مورد قضاوت قرار می گیرد.

برنامه «کودک شو» هر هفته در روزهای زوج، در ساعت 21 به روی آنتن شبکه نسیم می رود. پخش این برنامه در قالب یک فصل 90 قسمت، با اجرای پژمان بازغی ادامه دارد و قرار است به زودی علاوه بر بخش‌های مذکور، چهره‌هایی از حوزه‌های گوناگون نیز به آن اضافه شوند.

انتهای پیام/ 


آترو | ATRO برنامه ,آنتن ,می‌رود ,خانواده ,نسیم ,شبکه ,شبکه نسیم ,آنتن شبکه ,نسیم می‌رود ,برنامه «کودک ,چهارم برنامه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه صنعتی لابل سی-لایف اندروید best-sites به رنگ رویا الان بخر تحویل بگیر پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ساخت آلاچیق -محوطه سازی کنشیار