نماینده مجلس و یا کاندیدای انتخابات مجلس باید مهارت های مختلفی جهت انجام هرچه بهتر وظایف خود داشته باشد.
اولین مهارت نمایندگان مجلس برنامه ریزی است زیرا در جامعه ما وظیفه مجلس برنامه ریزی تعریف شده بنا بر قول آیت الله عمید زنجانی مجلس ما، مجلس قانونگذاری نیست بلکه مجلس برنامه ریزی است. اولین شرط برنامه ریزی در مجلس برخورداری از تخصص های لازم در کشور است.برنامه ریزی از شروع انتخابات مجلس تا پایان دوره نمایندگی.
نمایندگان مجلس باید نخبگانی باشند که به لحاظ آگاهی و اشراف به مسائل بین المللی در حد قابل قبولی باشند

اسامی نامزدهای انتخابات مجلس در 22 بهمن ماه 98 قطعی خواهد شد.
نماینده مجلس علاوه بربرخورداری از آگاهی ،دانش و برنامه ریز بودن، باید خود را از جنس مردم بداند و درد مردم را درک نماید برای این کار باید ارتباط مداوم خود را با مردم حفظ نماید نه اینکه صرفا زمان رای گرفتن به میان مردم برود و با مسائل و مشکلات آشنا شود .

تاریخ انتخابات مجلس یازدهم یا دوم اسفند ماه 98 می باشد.

دفاع از حقوق مردم از ویژگیهای بارز یک نماینده مجلس است یک نماینده علاوه بر دارا بودن شجاعت باید مهارت این کار را داشته باشد توانایی خوب صحبت کردن و تحت تاثیر قرار دادن جمع از جمله نکاتی است که مردم باید به آن توجه کنند و اگر فردی فاقد این ویژگیها می باشد به چنین کسی رای ندهند زیرا نمی تواند از حقوق حقه آنها دفاع کند .
برای دفاع از حق مردم ،بهتر است یک فرد جناحی نباشد این سخن به این معنا نیست که به فرد حزبی نباید رای داد بلکه اگر فردی به یک حزب هم وابستگی تشکیلاتی دارد باید مناقع ملی و منافع مردم برای وی در اولویت قرار بگیرد و اینگونه نشود که نماینده ای به خاطر مصلحت حزبی خود از حقوق حقه مردم چشم پوشی کند .

منبع : انتخابات مجلس 98


بیمه مجلس ,مردم ,نماینده ,برنامه ,ریزی ,انتخابات ,برنامه ریزی ,انتخابات مجلس ,نماینده مجلس ,داشته باشد ,مجلس برنامه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گردشگری سایت فروشگاهی گله از من نکن طاقت بیار الیوت ماتیس فروش پکیج های و دوره های آموزشی